Ana içeriğe atla

Mike Shinoda'dan Fort Minor - The Rising Tied Albümünün 10. Yılı ile İlgili Yazısı



Mike Shinoda, rap projesi olan Fort Minor'ın 'The Rising Tied' isimle ilk albümü ile ilgili resmi sitesinde albümünün 10. yılı ile ilgili bir yazı yayınladı.

Çeviri: Kadir AĞAR - Linkin Park Türkiye


"Fort Minor’un THE RISING TIED’i bugün 10 yaşına bastı. Nostaljiye bağlayıp duygusallaşmak istemiyorum ama zamanda biraz geriye gitmek iyi olacak.
2000’li yılların ortalarında, grubumuzun iki stüdyo albümü (Hybrid Theory, Meteora) bir remix albüm (Reanimation) ve Jay-Z ile çıkardığımız Collision Course vardı. O zamana kadar her şey çok hızlı bir şekilde gelişmişti. Fakat sonrasında biraz duraksayıp, geçmişe dönerek neler yaptığımıza bakmak istedik. Düşünüp Linkin Park’ın nasıl bir şey olacağına karar verdik. Ancak bunun ne demek olduğunu tam olarak kavrayamamıştık.

Neden The Rising Tied’i yaptığımla ilgili birçok soru alıyorum. Hybrid Theory’i yaparken bizi diğerlerinden ayıracak bir tarz belirlemiştik. Meteora’da ise hayranlarımıza birden fazla şey yapabildiğimizi göstermek istedik. (Özellikle Breaking The Habit ve Nobody’s Listening parçalarında) Reanimation ise geçmiş ve şu anki zamanımız arasındaki bir köprü gibiydi. Collision Course da… Collision Course işte.

O dönemde bir gruba bir de kendime baktım ve insanların aslında tam olarak beni anlayamadıklarını fark ettim. Biz daha çok rock/pop şarkılar yapıyorduk ancak ben hip hop ile büyüdüm.  Elbette piyano da çaldım, rock ve elektrik müzikleri de severek dinledim ama beni ben yapan tarz hip hop oldu. Böylece bende kendime ait şarkılar yapmaya başladım. Çünkü bunu yapmayı seviyordum.
Albümü yapma sürecimde bana yardım eden, konserlere gelen ve bana destek veren herkese teşekkür ederim. İleride Fort Minor’a neler olacak hiçbir fikrim yok. Ancak bu yolda beraber yürüyeceğiz."

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Linkin Park'ın Ünlü Şarkısı "Crawling"in Hikayesi

Metal Wani sitesi, Linkin Park'ın Crawling şarkısının hikayesini yayınladı. Kaynak : https://metalwani.com/2018/02/story-behind-linkin-parks-most-famous-song-crawling.html Çeviri : Kaan YEDİDAL Crawling, Linkin Park'ın ilk albümünden bir şarkı. Grubun Chester Bennington ile birlikte çalıştığı ilk şarkının ismi 'Blue' idi. Bu şarkıyı beğenmemişlerdi fakat şarkının sonundaki vokalde kabul edilebilir bir şeyler vardı. Chester Bennington ve Mike Shinoda melodiyi alıp üzerine yeni sözler yazdılar. Chester vokal kayıtlarını Mike ise altına gitarları yazdı ve stüdyoda çalışan diğer grup üyeleriyle buluşup ortaya 'Crawling'i çıkardılar. Brad Delson, Chester'ın sesinin grubun söz yazma yeteneğinin çok üstünde olduğunu söylüyor: "Chester gruba katıldığında vokal kısımları; 'Hey bu bizim istediğimiz vokal kısımları' bölümünden 'Wow bu vokaller hayal bile edemeyeceğimiz kadar iyi' kısmına dönüştü çünkü onun(Chester'ın) öfkesi

Mike Shinoda: "Hedefim Yeni Bir Vokalist Aramak Değil"

Mike Shinoda Mart'ta başlayacak Post Traumatic 2019 turnesi öncesinde Rock Antenne ile bir röportaj gerçekleştirdi. Bu röportajda Linkin Park'ın geleceği ile ilgili de önemli bilgiler verdi. Çeviri: İpek Alâra Akbulut , Linkin Park Türkiye Fotoğraf: Daniel Prakopcyk

Talinda Bennington'dan Akıl Sağlığı Hakkında Açıklamalar

Chester'ın eşi Talinda Bennington, NowThis'e akıl sağlığı hakkında açıklamalarda bulundu.  Çeviri: İpek Alâra AKBULUT, Linkin Park Türkiye Fotoğraf: (©Frazer Harrison/Getty Images)