Ana içeriğe atla

Bizim İçin Hybrid Theory




Hybrid Theory albümü yayınlanalı 16 yıl oldu! Linkin Park Türkiye adminleri, Hybrid Theory albümü ile ilgili düşüncelerini paylaştı.







İpek Alâra AKBULUT: Bugün Hybrid Theory albümü yayınlanalı tam 16 yıl oldu.
Rap-rock akımıyla tam anlamıyla yeni bir çağ başlatan ve türün öncülerinden olan grup şimdi milyonlarca dinleyiciye sahip. Albümdeki her bir şarkı biz Soldierlar için fazlasıyla değerli ve anlamlı. Grubu ilk keşfettiğim şarkı olan In The End'in bu albümde olması onu daha değerli kılıyor benim için. İyi ki böyle bir albümü kaydedip piyasaya sürmüşler. Onları böyle mükemmel bir albümle tanıdığım için çok memnunum.

Benim Top 5'im;
1. Papercut
2. In the End
3. With You
4. Runaway
5. Pushing Me Away


Buket KALKAN: Ne kadar şanslıyım ki, burada gurula bahsedeceğim bir albüm var. Çağımızın en önemli gruplarından Linkin Park'ın ilk efsane albümü Hybrid Theory'i yayımlayalı tam 16 yıl oldu. Her şarkısında farklı duygular yaşadığım, kendimden geçtiğim, sözlerini ezbere bildiğim, en sevdiğim ve en çok değer verdiğim albüm 16 yaşında. Bir şarkısı bile vasat olmayan Hybrid Theory albümü 20 yıl sonra yine dinlenir. Bu kadar güzel bir müzik yapıp bize sunabildikleri için onlarla gurur duyuyorum. Bana göre Linkin Park, uzun yıllar boyunca yayımladıkları en iyi nu-metal albümleri arasında baş köşede duracak bir albüm. Linkin Park'ı biraz geç keşfetsem de ezberlediğim ilk şarkıları In the End. İyi ki Linkin Park, iyi ki Hybrid Theory albümü var. Mutlu yıllar Hybrid Theory!

Benim Top 5'im;
1. Pushing Me Away
2. In the End
3. Crawling
4. Papercut
5. Points of Authority


Kaan YEDİDAL: Yaklaşık 8 yıl önce bu albümden bir şarkı ile tanıdım onları. In The End. Daha sonra diğer şarkılarını dinlerken farkettim ki bu işi kusursuz yapıyorlardı. Öncüsü oldukları Rap-Rock kategorisinde hâlâ daha bir çok ünlü grubun ve kişinin örnek aldığı gruptur Linkin Park. Onları ilk dinlediğim andan itibaren bu grubu dinlemeyi bırakmamalıyım dedim ve hâlâ daha bu konuda ısrarcıyım. Bize bu mükemmel albümü sundukları için Linkin Park'a ne kadar teşekkür etsek azdır. Olaya birde şu yönden bakın ki, biz bu mükemmel grubun mükemmel dinleyicileri ve o grup üyelerinin sahip olduğu herşeyiz... Linkin Park için özel olduğunu bilmek insana özel bir duygu katıyor. :)

Benim Top 5'im;
1.Papercut
2.Points Of Authority
3.In The End
4.A Place For My Head
5.Crawling


Hatice ŞEN: Hybrid Theory albümü 16 yıl önce bugün çıktı. Ben ise ondan 1 yıl sonra keşfettim albümü ve bu güzel grubu.
Bir MTV müzik ödül gecesinde ilk defa "In the End" ile tanıştım. O anki duygularımı anlatmaya kelimeler bulamıyorum. Sanki kulağımda çalan o şarkı, o müzik senelerdir tanıdığım ama bir o kadar yeni bir türdü. Büyülenmiştim.. O an anladım bu grubun benim için hep özel kalacağını.
Seneler geçse de hala bıkmadan, usanmadan dinlediğim bir albüm. Hala bana ilk günkü hisleri veriyor. İnsan ne zaman bıkar bu albümden? Sanırım asla bıkamayacağımız şarkılar ve harika bir albüm.
İyi ki yaptın bu albümü Linkin Park, iyi ki varsın..Hep ol hayatımda, hayatımızda..

Benim Top 5'im;
1. In the End
2. Points of Authority
3. Runaway
4. With You
5. Papercut

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Linkin Park'ın Ünlü Şarkısı "Crawling"in Hikayesi

Metal Wani sitesi, Linkin Park'ın Crawling şarkısının hikayesini yayınladı. Kaynak : https://metalwani.com/2018/02/story-behind-linkin-parks-most-famous-song-crawling.html Çeviri : Kaan YEDİDAL Crawling, Linkin Park'ın ilk albümünden bir şarkı. Grubun Chester Bennington ile birlikte çalıştığı ilk şarkının ismi 'Blue' idi. Bu şarkıyı beğenmemişlerdi fakat şarkının sonundaki vokalde kabul edilebilir bir şeyler vardı. Chester Bennington ve Mike Shinoda melodiyi alıp üzerine yeni sözler yazdılar. Chester vokal kayıtlarını Mike ise altına gitarları yazdı ve stüdyoda çalışan diğer grup üyeleriyle buluşup ortaya 'Crawling'i çıkardılar. Brad Delson, Chester'ın sesinin grubun söz yazma yeteneğinin çok üstünde olduğunu söylüyor: "Chester gruba katıldığında vokal kısımları; 'Hey bu bizim istediğimiz vokal kısımları' bölümünden 'Wow bu vokaller hayal bile edemeyeceğimiz kadar iyi' kısmına dönüştü çünkü onun(Chester'ın) öfkesi

Mike Shinoda: "Hedefim Yeni Bir Vokalist Aramak Değil"

Mike Shinoda Mart'ta başlayacak Post Traumatic 2019 turnesi öncesinde Rock Antenne ile bir röportaj gerçekleştirdi. Bu röportajda Linkin Park'ın geleceği ile ilgili de önemli bilgiler verdi. Çeviri: İpek Alâra Akbulut , Linkin Park Türkiye Fotoğraf: Daniel Prakopcyk

Talinda Bennington'dan Akıl Sağlığı Hakkında Açıklamalar

Chester'ın eşi Talinda Bennington, NowThis'e akıl sağlığı hakkında açıklamalarda bulundu.  Çeviri: İpek Alâra AKBULUT, Linkin Park Türkiye Fotoğraf: (©Frazer Harrison/Getty Images)