Ana içeriğe atla

Bir Türk Soldier'ın Linkin Park Konseri Deneyimi

(© Nathan Dobbelaere)

Merhaba arkadaşlar. Bugün aramızdan biri olan Türk Soldier Defne Aksoy, Download Festivali'nin Paris ayağına, Linkin Park'ın One More Light Avrupa turnesinin ilk konserine katıldı. Kendisiyle yaşadığı konser deneyimi hakkında küçük bir konuşma yapıp konserde neler yaşadığını sizler için sorduk:

Röportaj: İpek Alâra AKBULUT



(© Nathan Dobbelaere)

"Metro'dan inince alana gitmek için otobüs var, ondan da inince yaklaşık 15 dakika alana yürümek gerekiyor. Ben erken gittiğimi sanarken o yolda en sevdiğim şarkıları olan Roads Untraveled'ı duydum, çok keyiflendim tabi. Hemen hızlıca bilet problemimi halledip girdim. İlk bir süre (zaten nasıl girebildim onu da anlamadım) orada olduğuma inanamıyordum, 7 yıldır bekliyordum o günü. Gittim hızlıca su aldım gidebildiğim kadar öne gittim. Sevinçten çığlık atasım vardı hevesimi Chester ile bağırarak giderdim diyebilirim tahmin ederseniz. Zaten grubun enerjisi malum, inanılmaz bir atmosfer var."

"Her tür şarkıları olduğu için de konser tamamen monotonluktan uzak: One More Light'ta çakmak yaktık Papercut'ta mosh pit yaptık (arada kaldım daha doğrusu).Şarkıları Chester'ın sesini en verimli şekilde kullanmak üzere seçmişler o nedenle kendisi de rahat, onu hissettim ben. Önemli bulduğum iki şey var: Birincisi en çok Crawling'ten keyif aldım, çok güzeldi. İkincisi de Chester Breaking The Habit'te sözleri karıştırdı hahahahahaŞarkılar şu albüm ağırlıklıydı diyemem, geç de gittiğim için çok iyi konuşamam ama çok güzel bir denge kurulmuştu. Çok mutluyum gidebildiğim için, ama bitmedi, sonraki adım Underground için para biriktirip bir daha gitmek! Deneyim olarak çok sıradan oldu biliyorum ama resmileştirmeye çalıştım neden diyecek olursan aslında anlatılacak bir deneyim yok baştan sona böyleydim: "
Defne'ye bize zaman ayırıp deneyimini bizlerle paylaştığı için çok teşekkür ediyoruz. Umarım daha fazla Türk Soldier Linkin Park'ı canlı dinleme fırsatı bulur. :)


  • Konserden bir video:


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Linkin Park'ın Ünlü Şarkısı "Crawling"in Hikayesi

Metal Wani sitesi, Linkin Park'ın Crawling şarkısının hikayesini yayınladı. Kaynak : https://metalwani.com/2018/02/story-behind-linkin-parks-most-famous-song-crawling.html Çeviri : Kaan YEDİDAL Crawling, Linkin Park'ın ilk albümünden bir şarkı. Grubun Chester Bennington ile birlikte çalıştığı ilk şarkının ismi 'Blue' idi. Bu şarkıyı beğenmemişlerdi fakat şarkının sonundaki vokalde kabul edilebilir bir şeyler vardı. Chester Bennington ve Mike Shinoda melodiyi alıp üzerine yeni sözler yazdılar. Chester vokal kayıtlarını Mike ise altına gitarları yazdı ve stüdyoda çalışan diğer grup üyeleriyle buluşup ortaya 'Crawling'i çıkardılar. Brad Delson, Chester'ın sesinin grubun söz yazma yeteneğinin çok üstünde olduğunu söylüyor: "Chester gruba katıldığında vokal kısımları; 'Hey bu bizim istediğimiz vokal kısımları' bölümünden 'Wow bu vokaller hayal bile edemeyeceğimiz kadar iyi' kısmına dönüştü çünkü onun(Chester'ın) öfkesi

Mike Shinoda: "Hedefim Yeni Bir Vokalist Aramak Değil"

Mike Shinoda Mart'ta başlayacak Post Traumatic 2019 turnesi öncesinde Rock Antenne ile bir röportaj gerçekleştirdi. Bu röportajda Linkin Park'ın geleceği ile ilgili de önemli bilgiler verdi. Çeviri: İpek Alâra Akbulut , Linkin Park Türkiye Fotoğraf: Daniel Prakopcyk

Talinda Bennington'dan Akıl Sağlığı Hakkında Açıklamalar

Chester'ın eşi Talinda Bennington, NowThis'e akıl sağlığı hakkında açıklamalarda bulundu.  Çeviri: İpek Alâra AKBULUT, Linkin Park Türkiye Fotoğraf: (©Frazer Harrison/Getty Images)